Jõululaupäev Gili Trawanganis

Hommikul korjas Semaya buss meid hotellist peale ja viis sadamasse. Soov oli viimastel puhkuse päevadel chillida, ujuda, päevitada, pidutseda ja võtta jõulud vastu kenas kohas :)

Gili Trawanganil istusime kohviku ja hakkasime majutust otsima bookingust. Internet oli pea olematu ja miski ei tundunud hea kuhu minna ööbima. Jätsin Janari kohvrite valvesse ja läksin ise vaatama, kas miskit hakkab silma. Ausalt öeldes ega ikka ei hakanud. Gili Airil oli meil mõnus koht, rohelus ümber ja ilus bassein. Tahtsin midagi sarnast. Paaris kohas küsisin hinda, tuba 1 ööks oli, kas 1 800 000 või 900 000, aga kumbki ei pannud silma särama. Läksin Janari juurde tagasi ja asusime koos kohvritega liikuma kuni leidsime selle õige ja hind oli ka super Villa Unggul**** ja saime 1 400 0000 IDRi eest 2 ööks. Hiljem vaatasin ka bookingus seda hotelli ja sealt oleks saanud 180 euriga, et säästsime kohapeal ca 100 euri. Tuba on nagu ballisaal, ilus suur bassein, ranna ääres ja keskusest mitte väga kaugel. Ja muusikakeskusest lasti mõnusat jõulumuusikat. Awww

Võrreldes Gili Airiga on siin rohkem inimesi, poode, mõned peokohad. Veetsime päeva basseini ääres ja nn peatänaval uudistades. Õhtul käisime esimesel peol puhkuse aeg. Reggae baar Sama Sama teeb iga õhtu live kontserte. Teised peokohad olid pigem pop ja house muusika kohad.